tisdag 21 februari 2012

Tisdag

Sitter och letar jobb i vanlig jävla ordning, ursäkta
ordvalet men seriöst vart fan är dom någonstans????
Funderar starkt på att ringa min gamla chef på
Arlanda men frågan är om jag pallar dom där tiderna igen.
0400 - 1430 är ingen lek!
visserligen vore det skitkul att jobba med
Kenny och Alexandra igen men puh!!

Åh vad fan är det frågan om med mitt hår?
va var det för satans livskris å färga det rött???
det gick juh ur på en gång, ser ut
som en rysk hora fast med rött hår istället för blondt!
å min hy i ansiktet matchar färgen på mitt hår,
herregud lika bra att hålla sig inomhus, omgivningen
ska inte behöva se detta.
sju svåra år är vad man ser ut som just nu!!

åh kändes skönt å klaga lite..
nee kanske dags å ta tag i verkligheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar