måndag 6 februari 2012

Måndag

Sitter och kollar på en utbildning som jag är lite sugen på men den finns inte i Uppsala eller Stockholm och vet inte hur modig jag är och flytta på mig i 3 år. Leksand ligger visserligen inte så långt härifrån och jag har varit där ganska mycket så stan är inte främmande för mig. Men att lämna allt man har här i 3 år låter sjukt läskigt men samtidigt så handlar det om nått viktigt och som skulle betyda något sjukt mycket för mig. Varför ska livet hela tiden bestå av en massa jobbiga val hela tiden? Min magkänsla säger att åk iväg och plugga förfan men min hjärna fegar ur! Men fan va roligt om man skulle komma in och åka iväg och plugga nått man skulle tycka va sjukt kul!

Ner får nog sätta mig ner och överväga för och nackdelar!
Gnuggar mina grå tills dom blir gröna!

2 kommentarer:

  1. Vad kul, vilken utbildning är du sugen på att söka? :) Leksand är ju jättemysigt. Kram Sofia!

    SvaraRadera
  2. Ja de ska bli kul =) hade tänkt söka samma som dig faktiskt =)
    hade tänkt höra av mig till dig och fråga om du har några bra tips angående ansökningen? kram

    SvaraRadera