tisdag 25 september 2012

Kallt!


Nu är det så här att jag absolut inte brukar vara den
som klagar på att de är höst å det är kallt.
Jag brukar vara den som stör sig på att folk klagar, som om
att det är en nyhet för dom varje år att sommaren tar slut.
men nu känner jag faktiskt att jag saknar lite sol och värme, bara för någon
dag eller så, behöver inte vara 30 grader men bara lite varmare och
några ynka solstrålar.
Jag älskar hösten lika mycket som jag älskar alla
andra årstider, alla årstider har sin charm =)
så ta inte detta som ett klagande!!!

Jag har faktiskt rätt att klaga eftersom att min lön som borde kommit
idag inte har kommit, börjar faktiskt lessna på nudlar och 
bubbel vatten =( ( det har faktiskt inte sin charm)
idag va ju min lediga dag också så de hade ju passat perfekt om den hade kommit idag
men slutar 1700 imorn så ska nog hinna ner på stan en snabbis.
trivs faktiskt super bra på mitt nya jobb, det är kul på
jobbet och alla som jobbar där är hur mysiga som helst.
komplimangerna bara överöser än, blir generad
när man får sådär mycket beröm, jag gör ju bara mitt
jobb, de jobb jag kan göra i sömnen och som sitter ända in
i benmärgen på mig, men kul att bli uppskattad för de man gör!

Åh min spotify på mobilen ha F****T ur, blir smått galen!
ojojoj detta vart ett klagobrev idag märker jag!
nu lägger jag ner detta skrivandet för idag!

Lyssna på Loosegoats, Christian Kjellvander sjunger och skriver låtar i det bandet.
upptäckte det för nån vecka sen, har ju massa bra musik å lyssna igen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar