söndag 15 augusti 2010

Jobbbiga flygfän


Är det inte en miljard getingar så är det en stor jävla
fågel som dundrar in i huset, höll på att få en hjärtinfarkt!
som tur va så hittade den stackaren ut av sig själv till
slut, för den där kraken va alldelles för rädd å
flaxig för att jag skulle kunnat hjälpa den ut, puh!

Älsklingen är och spelar golf idag igen, men golfnörden är hemma lite tidigare idag, om cirkus en halvtimme skulle jag tippa!
så då hinner vi övningsköra lite granna =)
och sen ska vi såklart dra ut en sväng på sjön också,
idag ska jag fasiken ha upp dom där stora abborrarna, fick 2 st igår som va tillräckligt stora att ta med hem å käka.
resten va bara småskit =(
ska se om jag ska lyckas hinna duscha också, tar lite
tid eftersom att man måste värma upp två hinkar vatten på spisen och sen ställa sig naken i trädgården med en skopa och själpa upp vatten =)
lite bökigt men lyckades faktiskt tvätta håret igår med både schampo och balsam igår!
som tur är så finns det inga närliggande grannar som kan smygkika!

Påminn min mig om att jag har sagt att jag aldrig ska börja spela golf!!!!
sibbe å hans familj säger bestämt att det kommer jag minsann göra men jag ska nog
vara den som är den enda som inte spelar golf!

Måste bara få skriva att jag är så sjukt förälskad i min man!
Han är så underbar, den bästa!
Är så fantastiskt lycklig över att han är min <3
och att vi har det så himla bra tillsammans.
du är den vackraste personen jag känner och min absolut bästa vän =)


Jag vill somna med mitt hår bredvid ditt ansikte inatt
jag vill lägga mitt huvud i dina stora händer
jag vill smekas av dina värme
jag vill stanna i din famn när morgonen gryr
jag vill vila mina panna mot din panna
jag vill smekas av dina händer
jag vill ha ditt hjärta emot mitt hjärta inatt
jag vill vila mina läppar mot gropen i din hals

Sofia Karlsson - Dina händer

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar